poniedziałek, 21 października 2013

Podsumowanie JZH

Chwila na ogarnięcie więc podsumuję nas wyjazd na JZH. Bardzo się cieszę, że choć w trochę okrojonym składzie, udało nam się pojechać na pierwszą imprezę gdzie występujemy samodzielnie! Jestem dumny z wszystkich którzy pojechali, włożyliście dużo pracy w zadania, które robiliście i nawet nie miałem takiego zawrotu głowy żeby Was ogarnąć. W tym miejscu pragnę podziękować Radosławowi Stefańskiemu za to że zgodził się podjąć służbę jako opiekun naszej ekipy.

Z tego co mi wiadomo miejsca na podium niestety nie zajęliśmy, aczkolwiek wszystkie zadania wykonaliśmy i z czystym sumieniem mogę powiedzieć że chociaż byliśmy w szóstkę poradziliśmy sobie z tymi zadaniami.

Jeszcze raz jestem dumny z tych którzy dzielnie walczyli na JZH, mam nadzieję że na następne imprezy pojedzie nas więcej!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

PIERWSZA ZBIÓRKA 2023

Czuwaj! Informuję, że w najbliższy poniedziałek (9.01) odbędzie się pierwsza zbiórka drużyny w nowym roku. Zapraszam na godzinę 18:30 do har...